maandag 29 augustus 2011

Schooltas met vlek

Lize heeft vandaag haar nieuwe schooltas voor het eerst meegenomen naar school. Ik was gisteren niet meer in de gelegenheid om foto's te maken, dacht dat komt morgen wel. En wat gebeurd er dan?? Ja hoor, een vlek ;-) Ach ja, hij wordt in ieder geval gebruikt want ze vind hem zelf wel erg mooi! Het borduurtje is Lola van Charlie en Lola maar dan met bruin haartjes zodat ze op Lize lijkt! Had ze zelf bedacht! Ik weet even niet meer waar ik hem gekocht heb, kan wel 2 jaar geleden zijn. Volgens mij mocht die dame ze ook niet meer verkopen. Het naaien van deze tas was zo gedaan!

Sorry voor de gedraaide foto, weer een bug in blogger, op mijn pc staat ie namelijk wel gewoon "rechtop". Snap er niks van.


Liefs Jeannette

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, supertasje! Lola is hier ook helemaal favoriet! Gaaf borduurtje dus. Zal hem maar niet aan Lisa laten zien ;-)

Liefs Sandra

Kaatje1010 zei

dat is een mooi tasje!! Héél mooi gemaakt!

PeTrA zei

Hij is wel superleuk zeg! Vreemd van die foto's.. nooit last van! Ik hoop dat de vlek er nog uitgaat in de was..

liefs.. Petra

Isabelle zei

Wat is die gaaf geworden!!! Mooie kleurtjes bij elkaar en geweldige borduur. Ik hoop ook dat de vlek er nog uit gaat. Wel herkenbaar, zou hier ook zo gebeuren...

Groetjes, Isabelle

Mirella zei

Hij is super zeg!!!!

Juffrouw Tuttebel zei

Wat een leuke tas!
Erg leuk Lola met bruine haren.

Groetjes Arjanne

Pradeepa zei

The bag is very pretty.

Brenda zei

Leuke tas, kwam op je blog omdat ik het patroon aan het zoeken bent. Zo kom je ook meteen weer een leuk blog tegen, je hebt een nieuwe volger :-)