woensdag 24 augustus 2011

proef toillettasje/etui

Lieselotte Hoppenstedt vond ik een heel leuk ebook van FM. Door een lieve medeblogger werd ik gewezen op een gratis tutorial van 't Naaikamertje. Ik heb deze toen gedownload. Zo op de foto zag ik al dat hij iets minder "dik" was en dat ie wat minder taps toe liep. Dat waren puntjes die ik wel kon aanpassen! Toen ik het patroon had uitgeprint viel me op dat ie echt klein was. Even uit mijn hoofd 11x14 cm. Ik heb hem dus in vieren geknipt en op ruitjes papier vergroot. Toen de hoeken onderaan iets groter gemaakt zodat ie "dikker" wordt en vanaf de onderste hoek naar boven toe iets smaller toe laten lopen. Vanavond heerlijk aan het freubelen geweest, borduren, naaien, strijken, naaien en glunderen! Voor mijn gevoel wordt hij wel zoals ik hem graag hebben wil! Hopelijk morgen lekker verder als ik thuis kom en de kids op bed heb liggen.

Weltrusten allemaal!

Liefs Jeannette

Geen opmerkingen: