zaterdag 13 augustus 2011

En weer 2 luiertasjes ;-)

In mijn post over de vakantie had ik het over mijn hoogzwangere nichtje. Ik heb haar toen ook een luiertasje gegeven als kadootje voor de aanstaande baby. Mijn nichtje vond ze het zo leuk, zoiets hadden ze daar niet! Toen kwam gelijk de vraag of ik er 2 voor haar wilde maken omdat 2 vriendinnen ook zwanger waren. Tuurlijk wilde ik dat wel! In Oslo bij Stof & Stil heeft ze zelf 2 lapjes uitgezocht en hierboven zie je dus het eindresultaat. Ze gaan vanmiddag op de post. Haar eigen baby is 2 weken geleden geboren, een meisje, die bijna een week zonder naam was ;-) Papa en mama waren ervan overtuigd dat het een jongetje werd, ze wisten het trouwens niet hoor, wilde het een verassing houden. Ik heb vanaf het begin al gezegd dat ik dacht dat ze een meisje zouden krijgen. En ik had dus gelijk! Maar daardoor wisten ze geen goeie naam. Uiteindelijk na bijna een week kreeg ik een sms. Ze heet: Celine!

In de loop van de week komen er nog 2 langs op dit blog, ook op bestelling maar dan van mijn buurvrouwtje ;-)

Liefs Jeannette

1 opmerking:

PeTrA zei

Uh.. "lieve woordjes"????? hihi.. nou komt ie.. leuke tasjes en heel handig in gebruik! Goed dat je ze ook voor jongens maakt.. ;)

groetjes..Petra xxx